Video
Exquise Next Generation
Tijdens de Exquise Gebruikersdag 2014 kondigden we het al aan: de komst van Exquise Next Generation.
De logische opvolger van Exquise; 25 jaar praktijkervaring vertaald naar de nieuwste inzichten op het gebied van praktijkautomatisering.
Inmiddels zijn de eerste praktijken al overgegaan en de ervaringen zijn geweldig.
Exquise Next Generation, de nieuwe standaard in praktijkautomatisering. Gebaseerd op 25 jaar ervaring in de mondzorgpraktijk. Gebouwd op basis van de nieuwste automatiseringstechnieken. En geënt op de nieuwste inzichten op het gebied van dossiervorming in de dentale wereld. Kortom, een pakket dat voldoet aan de eisen en wensen van de hedendaagse praktijk. Snel, efficiënt en praktisch.
Exquise Next Generation ontzorgt de praktijk op het gebied van de totale administratie. Automatisch oproepen voor periodieke controle en herinneren aan gemaakte afspraken zonder bemoeienis van de gebruiker. Daardoor altijd en betere stoelbezetting en een grotere tevredenheid bij de patiënt.
Dashboard
En natuurlijk uitgebreide cijfermatige informatie. In één oog opslag inzicht in het reilen en zeilen van de praktijk. Op basis van de beschikbare informatie kunt u uw praktijkvoering desgewenst direct verder optimaliseren. Exquise Next Generation is uw bron van actuele uitgebreide informatie.
Dental Expo
Breng en bezoek aan onze stand tijdens Dental Expo 2016 en laat u overtuigen. Exquise Next Generation, de toekomst op het gebied van dentale automatisering is nu beschikbaar.
Voor de gebruikers van Exquise valt de overstap natuurlijk gewoon onder het software abonnement en kost dus niets!!
Met de komst van Exquise Next Generation is de continuïteit van uw praktijkautomatisering gewaarborgd.
Klik hier voor meer informatie over Exquise NG
Systeembeheerders
In september 2015 zijn wij begonnen met het organiseren van werklunches voor (uw) systeembeheerders.
Wij wilden hen met deze bijeenkomsten informeren en samen nagaan hoe wij u als gebruiker het beste bij kunnen staan. Zowel nu bij het gebruik van Exquise als bij de overgang naar Exquise Next Generation. Een informatieve middag bij ons op kantoor waar wij ook konden laten zien hoe en waar wij werken.
Vertimart hecht veel waarde aan een goede relatie met uw systeembeheerder, wij hebben namelijk het gezamenlijke doel u te ontzorgen op het gebied van automatisering.
Met name Exquise Next Generation zorgt op het gebied van toegepaste techniek voor een verandering in de manier van werken en de benadering door de systeembeheerder. Goede informatie uitwisseling zorgt ervoor dat de samenwerking optimaal blijft.
In totaal hebben wij vier bijeenkomsten verzorgd en hebben hier een zeer positief gevoel aan overgehouden. De terugkoppeling die wij ontvingen van de deelnemers is ook heel waardevol voor ons. Wij zullen dan ook zeker deze dialoog open houden voor de toekomst.
Mocht uw systeembeheerder niet aanwezig zijn geweest op een van deze middagen en er is behoefte aan informatie, dan kan er altijd contact worden opgenomen via info@vertimart.nl.
Tip: stel uw BIG herregistratie nog even uit!
U hoeft niet direct over te gaan op herregistratie in het BIG-register.
Op de website van de KNMT is de volgende tekst te vinden:
"Als u nu al aan de werkervaringseis voldoet, kunt u gerust wachten met het in gang zetten van het herregistratieproces. De recente brief van het BIG-register was een oproep om tijdig met scholing te beginnen als u niet voldoet aan de eis van voldoende werkervaring; later dit jaar volgt nog een formele oproep voor het doen van de aanvraag voor herregistratie.
Later in het jaar herregistreren heeft als voordeel dat u er de einddatum van uw herregistratie mee verlengt. Vanaf de datum dat uw herregistratie ingaat, is deze immers weer 5 jaar geldig. Houd er echter wel rekening mee dat de verwerking van uw aanvraag enkele maanden kan duren. Wacht daarom niet te lang met aanvragen om te voorkomen dat uw inschrijving wordt doorgehaald als uw uiterste herregistratiedatum is verstreken."
Op dit moment is het al mogelijk relevante informatie voor herregistratie uit Exquise te halen. Later dit jaar zullen wij de uitvoer hiervan verder voor u vereenvoudigen.
Vertimart op Pad
In de afgelopen maanden organiseerde Vertimart voor de zoveelste keer in successie de Vertimart op Pad avonden.
Op 26 plaatsen in Nederland (meestal in praktijken van Exquise gebruikers) mochten wij in totaal ruim 750 relaties begroeten. In een informele setting werden “Tips en Trucs voor het gebruik van Exquise” belicht en mochten wij u informeren over de ontwikkelingen binnen Vertimart. Niet in de laatste plaats was er natuurlijk veel aandacht voor de opvolger van Exquise, Exquise Next Generation.
De Vertimart op Pad avonden worden bijzonder hoog gewaardeerd. U kunt kiezen uit een groot aantal data waarop de avonden worden gehouden en, zeker niet onbelangrijk, u kunt altijd kiezen voor een avond bij u in de buurt.
Door het kleinschalige karakter van de avonden is er altijd een prima interactie waardoor u niet alleen leert van onze presentaties, maar zeker ook van de ervaringen van andere Exquise gebruikers. Wij stellen het zeer op prijs om met zovelen van u van gedachten te kunnen wisselen over het gebruik van Exquise en uw ervaringen met onze dienstverlening. Hierdoor zijn wij altijd goed in staat om onze producten aan de praktijk te toetsen en daar waar gewenst verder te optimaliseren.
Ook in het najaar van 2016 zullen er weer Vertimart op Pad avonden worden georganiseerd. Volg onze website voor meer informatie.
Nieuwe Generatie WebOrder
De afgelopen maanden werd de nieuwe versie van Weborder geïntroduceerd bij onze klanten. Dit dentale communicatieplatform werd met enthousiasme ontvangen en inmiddels zijn verschillende praktijken er mee aan de slag gegaan.
Ruim tien jaar geleden bracht Vertimart de communicatie tussen de tandarts en het tandtechnisch lab op een hoger niveau door de invoering van WebOrder. In die 10 jaar heeft de software een mooie ontwikkelingen doorgemaakt. Zo werden er in het begin diskettes (kent u ze nog?) tussen tandarts en lab uitgewisseld. Met de komst van internet ontwikkelde ook de techniek. Door gebruik te maken van de laatste nieuwe Microsofttechnieken kunnen wij onze klanten nog verder ontzorgen. Doordat de software vanuit de cloud werkt is die altijd beschikbaar en vanaf overal bereikbaar. Updates, bijwerken van de informatie uit het lab en backups worden allemaal voor u geregeld.
Wat is het idee achter WebOrder
Doordat we al jarenlang dagelijks te maken hebben met zowel de tandartspraktijk als het tandtechnisch laboratorium, zagen we mogelijkheden de communicatie tussen beide te optimaleren. Ons streven is de klant te ontzorgen. Wij wilden de communicatie makkelijker maken en duidelijker. De tandarts had de patiëntgegevens al digitaal ter beschikking. Waarom die gegevens nogmaals overschrijven naar een bon en handmatig ingeven bij het lab? Dit was een van de eerste argumenten om WebOrder te ontwikkelen. Inmiddels is het systeem uitgegroeid tot een volwaardig tweeweg communicatiesysteem tussen de partijen.
De tandarts kan direct van uit de patiëntenkaart een opdracht aanmaken. Het laboratorium heeft de werkstukken die hij gebruikt op maat aangeboden. Elk werk heeft per fase zijn eigen doorlooptijden. De praktijk weet dus direct waar zij aan toe is. Daarnaast zorgt de software er voor dat bij het invullen van de bon de elementen en kleuren niet vergeten worden.
Eenvoudig kunnen foto’s worden toe gevoegd. En alles wat als opmerking geschreven wordt staat ook zo op de bon van de technieker. Dus naast gemak zorgt WebOrder voor duidelijkheid. Via een beveiligd kanaal worden de gegevens naar het lab gestuurd. Werkstukken die hij gebruikt worden op maat aangeboden. Elk werk heeft zijn per fase eigen doorlooptijden. De praktijk weet dus direct waar zij aan toe zijn. Daarnaast zorgt de software er voor dat bij het invullen van de bon de elementen en kleuren niet vergeten worden.

Zo ontstaan duidelijke afspraken:
- Wat wordt het voor soort werkstuk
- Retourdatum
- Elementen
- Kleur
- Leesbaar
De doorlooptijd is per fase duidelijk.
Aan het einde van het proces worden zelfs dagnota en eventueel CE certificaat volledig geautomatiseerd vastgelegd. Hiermee is ook de terugvindbaarheid van informatie gewaarborgd.
De voordelen
Weborder biedt u gemak en duidelijkheid:
- Geen gegevens overschrijven
- Duidelijkheid over de retour en type werk
- Extra informatie zoals foto’s mee sturen
- Overal in te zien
- Archivering certificaten en dagnota’s
De techniekagenda
Weborder heeft alle retourdata en toont voor de praktijk een handig overzicht. U kunt precies zien welke dag techniekwerk wordt geleverd.
Vertimart heeft WebOrder niet alleen voorbehouden aan directe koppeling met haar eigen tandarts- en laboratoriumprogrammatuur. Er is een koppeling met bijna alle tandheelkundige software. WebOrder borgt het proces van patiënt tot werkstuk en optimaliseert het functioneren van tandartspraktijk en tandtechnisch laboratorium als één samenwerkend team.
Op dit moment maken zo’n 1000 tandartsen en 75 tandtechnische laboratoria gebruik van WebOrder.
Ga naar de nieuwe productpagina van WebOrder