Exquise Experience Event – Mis het niet!
Vrijdag 4 oktober is het weer zover: ons jaarlijkse Exquise Experience Event (voorheen Exquise Gebruikersdag) komt eraan! Een middag speciaal voor jou, boordevol inspiratie, kennis en de kans om je praktijk nóg efficiënter en leuker te maken met Exquise.
Waarom dit event een must is? Naast de Algemene Ledenvergadering kun je deelnemen aan diverse workshops en lezingen, vol handige tips, slimme trucs en de nieuwste inzichten. Ons programma zit dit jaar weer bomvol interessante onderwerpen die je direct kunt toepassen in jouw praktijk. Of je nu op zoek bent naar manieren om efficiënter te werken, of gewoon meer uit Exquise wilt halen, er is voor ieder wat wils! Ook hebben we Mirjam Spitholt uitgenodigd die jou meeneemt in de wereld van Gelukskunde – een inspirerend verhaal voor iedereen in de praktijk.
Er zijn nog enkele plekken beschikbaar, dus wacht niet te lang en schrijf je snel in. We kijken er enorm naar uit om je op 4 oktober te mogen verwelkomen en samen een geweldige middag te beleven!
Klik hier voor het programma en om u in te schrijven via het klantportaal.
Woord van Joost
De zomer is weer voorbij en we hopen dat jullie hebben genoten van een welverdiende vakantie. Nu iedereen weer volop aan de slag is, merken wij dat het drukker wordt bij onze helpdesk. Gelukkig zijn we goed voorbereid: met een flink aantal nieuwe collega’s aan boord staan we klaar om jullie snel en efficiënt te ondersteunen.
Dit voorjaar hebben we met succes de migratie van Evolution-praktijken afgerond, en inmiddels begeleiden we de overstap voor Salusys- en Simplex-praktijken. De migratie van Exquise Classic naar Exquise Next Generation blijft met stip de nummer 1 in onze conversieagenda en we zijn blij om te zien dat veel van jullie al voor de toekomst kiezen.
Om Exquise Next Generation nog betrouwbaarder en gebruiksvriendelijker te maken, hebben we ook dit jaar stevig geïnvesteerd in ons ontwikkelteam en de benodigde infrastructuur. We hebben ons daarnaast extra gefocust op snelheid en het gebruiksgemak, met als belangrijkste uitgangspunt: luisteren naar jullie, de gebruikers. Onze ontwikkelaars hebben praktijken bezocht om direct met jullie in gesprek te gaan en te zien waar de echte uitdagingen liggen. Dit helpt ons enorm om producten te ontwikkelen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk.
Voor veel Exquise Classic-gebruikers is Next Generation de logische stap vooruit – dé stap richting de toekomst. Als jullie benieuwd zijn naar wat deze overstap voor jullie kan betekenen, neem dan vooral contact met ons op. We helpen jullie graag om samen deze stap in de toekomst te zetten!
Nieuwe regelgeving versterkt transparantie in de zorg.
Vanaf 1 september 2024 geldt er een nieuwe regeling van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa): de “Regeling transparantie zorgaanbieders – TH/NR-035”. Deze regeling is ontworpen om de transparantie van zorgaanbieders richting consumenten te vergroten. Dit stelt patiënten in staat om beter geïnformeerde keuzes te maken over hun zorg. De nieuwe regelgeving vervangt de huidige regeling en zorgt voor verbeterde communicatie en duidelijkheid binnen de zorgsector.
Wil je meer weten over deze wetswijziging? Klik op de link hieronder voor meer informatie.
https://knmt.nl/nieuws/nza-scherpt-regels-informatieverstrekking-aan-patient-verder-aan
Vertimart Op Pad 2025.
We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen tijdens onze Vertimart Op Pad bijeenkomsten in 2025.
Tijdens deze avonden staan verbinding, informatie en ontmoetingen met onze gewaardeerde klanten centraal. Tevens is het een prachtig visitekaartje voor uw (verwijs)praktijk.
Bent u geïnteresseerd in het organiseren van zo’n avond bij u in de praktijk? En is uw praktijk hier uitermate geschikt voor? Neem dan gerust contact met ons op via [email protected].