Klant met een glimlach :)

hello.smile

~ Joanneke van Veen

hello.smile werkt sinds november 2018 met Exquise Next Generation. Het was een hele operatie om alle hardware te vervangen en Next goed te laten draaien, maar de implementatie verliep voorspoedig. Het was een bewuste keuze om als eerste praktijk met meerdere vestigingen Next te gaan gebruiken en de locatiemodule te testen. We liepen in de beginfase best tegen een aantal zaken aan, zoals dat gaat in een pilotfase. Wat hielp is dat medewerkers de drive hebben zaken op te lossen. Het contact hierbij is professioneel, gezellig en altijd oplossingsgericht. Het gaf daarnaast rust om te weten dat de veiligheid via de cloud goed gewaarborgd was. Zeker nu we er altijd en overal bij kunnen. En al moesten alle medewerkers wennen, het programma is intuïtief en al snel wilden we niet anders meer.

Het programma is in de afgelopen jaren steeds een stapje beter geworden en feedback wordt hierbij goed – en als het kan snel – opgepakt. Je merkt dat het ontwikkelteam deze praktijkervaringen echt als input gebruikt om te blijven verbeteren. We gaan nu ook de stap maken om de internetagenda te implementeren in onze nieuwe website d.m.v. iFrame. Dit dankzij nieuwe functionaliteiten, die het voor ons nu wel interessant maken de stap te nemen. Dit brengt weer ongelooflijk veel voordelen met zich mee. In een tijd dat er krapte is in bezetting en de drukte aan de patiëntenkant onverminderd doorgaat zoeken we naar efficiëntere manieren om onze patiënten zo goed mogelijk te bedienen. Het is fijn dat Vertimart deze lijn doorzet om praktijken hierbij maximaal te ondersteunen.