Directie aan het woord:

Dit jaar wordt het voor mij de 28ste keer dat ik een Exquise Gebruikersdag meemaak. De eerste keer staat me nog helder voor de geest. Ik was destijds slechts vier maanden in dienst bij Vertimart en had de tandheelkundige wereld alleen als patiënt ervaren. Ik sprak dagelijks met klanten, zij het alleen via de telefoon. Al snel begreep ik hoe gepassioneerd onze klanten zijn als het gaat om het bieden van uitstekende zorg aan hun patiënten, en dat onze software daar een cruciale rol in speelt.
Hoe voelde het om binnen te stappen in een zaal vol tandartsen, mondhygiënisten en assistentes?

Het was als een gezellige familiereünie, waar je zowel oude bekenden als nieuwe gezichten tegenkwam. Eindelijk kon je de persoon ontmoeten wiens stem je al zo vaak had gehoord. Iedereen straalde warmte uit, begroette elkaar hartelijk en toonde nieuwsgierigheid naar collega’s en de nieuwste ontwikkelingen. In de loop der jaren is het hechte familiegevoel behouden gebleven, terwijl het wederzijds respect alleen maar is gegroeid. Na een paar jaar van aangepaste evenementen, hebben we nu de kans om elkaar weer in levenden lijve te ontmoeten. Ik kijk er enorm naar uit om jullie allemaal te spreken op 6 oktober in Fort Voordorp.

Met vriendelijke groet,

Joost Querido

 

Over de 32ste Exquise Gebruikersdag

De Gebruikersdag is ontstaan als gevolg van de Exquise Gebruikersvereniging en de noodzaak voor een algemene ledenvergadering. Al meer dan 30 jaar bestaat de Exquise Gebruikersvereniging, zij speelt een cruciale rol bij het waarborgen van de broncode (voor Exquise) voor het geval Vertimart niet meer aan haar verplichtingen kan voldoen. Gelukkig is Vertimart een gezond bedrijf, waardoor het tot op heden nooit nodig is geweest om een beroep te doen op het escrow-deel van de overeenkomst.

De Gebruikersdag is uitgegroeid tot een jaarlijks evenement waar klanten en de collega’s van Vertimart elkaar spreken. Vaak komt men met vragen, die beantwoorden we natuurlijk graag. Ook zijn er de partners waar we koppelingen mee hebben waar u ook terecht kunt voor informatie of vragen over hun product.

Dit jaar organiseren we voor de 32ste keer de Gebruikersdag. Op deze dag vindt de algemene ledenvergadering van de Gebruikersvereniging plaats. Daarnaast bieden we diverse workshops aan die interessant zijn voor mondzorgpraktijken. En hebben we weer een interessante spreker kunnen strikken voor het plenaire gedeelte.
Het evenement wordt zoals altijd gehouden op een centrale locatie in Nederland, en we zijn verheugd dat het dit jaar in Fort Voordorp is. Het is ook dit jaar weer gelukt om voor eenieder interessante workshops te organiseren. Voor de workshops kunt u ook accreditatiepunten krijgen.

Kortom, een dag vol kennis en natuurlijk gezelligheid. We kijken er naar uit om u te mogen ontvangen! Bekijk hier het volledige programma en het inschrijven gaat zoals u gewend bent via mijn.vertimart.nl.

 

Inhoudelijk over de 32e Exquise Gebruikersdag (workshops)

Dit jaar staat de reis van de patiënt door uw praktijk centraal.

Het startpunt is het inschrijven en afspraken maken met de patiënt. Via de behandeling en alles wat daar administratief bij komt kijken proberen we gezamenlijk de patiënt met een positieve ervaring zijn bezoek af te laten ronden.

In uw dagelijkse praktijk werkt u met uw hele team en uw patiënten aan een gezonde mond, de basis van een gezond leven. In onze dagelijkse praktijk zetten wij ons optimaal in om u te ondersteunen met solide en perfect werkende automatisering, de basis voor een gezonde praktijkvoering.

Met het thema van dit jaar willen we benadrukken dat goede dienstverlening voor u en ons “top of mind” staat. Een blije patiënt is de kroon op uw werk. Een blije klant geeft ons voldoening.

Er is weer een ruime keuze in workshops waarmee u kennis en vaardigheden op kunt doen die u direct in de praktijk toe kunt passen en die de efficiency direct zullen verhogen. Alles met en voor een glimlach.

  • Samen met Erik J. Dekker kijken we via verschillende perspectieven naar patiëntcontact. En vooral naar dat moment dat contact niet vanzelf loopt. Hoe kun je anders aankijken tegen dezelfde situatie? Hoe spoor je onduidelijkheden in je eigen uitleg op? Hoe creëer je een goede balans in de praktijk om ook echt aandacht te hebben voor patiënten? Dat zijn de vragen die we gaan verkennen in de lezing: het wordt pas echt leuk als er iemand thuis is.
  • Ben u van plan om over te stappen naar Exquise Next Generation of nieuwsgierig naar de mogelijkheden dan is de workshop “Zorgeloos Overstappen op Exquise Next Generation” ideaal.
  • Natuurlijk hebben we ook de welbekende “Tips en Trucs”. Direct bruikbare tips voor het werken met Exquise.
  • Ook de mogelijkheden voor het optimaal communiceren komen op deze Gebruikersdag voorbij in de workshop “Aantrekkelijk en slim communiceren”. Welke sjablonen zijn er in Exquise, hoe kun je hier je eigen touch aan geven en wat zijn de mogelijkheden van ChatGPT?
  • En wat denkt u van de mogelijkheden van Align Technology op het gebied van mondscanners, Infomedics die de reis met u bespreekt van de behandeling tot aan de rekening en het ophalen van klantbehoeftes en feedback.
  • Last but not least hebben we Webova. Zij laten zien hoe je kan uitblinken met je website en de mogelijkheden die er zijn voor de zichtbaarheid van de praktijk.

Stuk voor stuk fantastische workshops waar we trots op zijn en waarvan wij de kennis met u willen delen. Lees hier meer over de workshops en de plenaire lezing en schrijf u in via mijn.vertimart.nl.

 

 

 

 

 

Feeddex koppeling met Exquise

In het snel evoluerende internetlandschap wordt de stem van klanten en patiënten steeds belangrijker. Het besef groeit dat hun feedback niet alleen waardevol is voor individuele ervaringen, maar ook voor het optimaliseren van algehele zorgpraktijken. Het benutten van klant- en patiëntfeedback heeft niet alleen voordelen voor de praktijken zelf, maar kan ook resulteren in het aantrekken van nieuwe patiënten.

Door het verzamelen van reviews en tevredenheidsscores kunnen zorgpraktijken een beter inzicht krijgen in de wensen, behoeften en verwachtingen van hun patiënten.
Soms zijn er aspecten die voor de zorgverleners zelf minder voor de hand liggen, maar juist van groot belang zijn voor de patiëntervaring.
Het openstaan voor en reageren op deze feedback is essentieel voor een zorgpraktijk die zich wil blijven ontwikkelen en verbeteren.

Daarom zijn we verheugd om de koppeling met Feeddex aan te bieden.
Met deze nieuwe integratie hebben zorgpraktijken een extra optie om feedback van patiënten te verzamelen en te analyseren.
Feeddex biedt innovatieve en gebruiksvriendelijke tools waarmee praktijken dieper inzicht kunnen krijgen in hun prestaties en de tevredenheid van hun patiënten.
Deze waardevolle gegevens kunnen vervolgens worden gebruikt om strategische beslissingen te nemen en de patiëntenzorg te verbeteren.

Wilt u de koppeling maken met Feeddex, neem dan contact met ons op via [email protected]