Nieuwsbrief juni 2021


Directie aan het woord
De zomer staat alweer voor de deur! Gelukkig zien we ook al weer positieve ontwikkelingen op het gebied van Corona. Als we de cijfers van de overheid bekijken zijn we de pandemie aan het overwinnen en dat is heel fijn. Helaas moeten we ook constateren dat er nog steeds mensen getroffen worden in de directe kring, familie, vrienden, collega’s en klanten. Dat is elke keer weer schrikken. Maar laten we vooral dankbaar zijn voor wat nog wel kan.

Intussen zijn wij de afgelopen maanden weer druk voor u in de weer geweest. Natuurlijk door u te ondersteunen in het gebruik van onze software. Maar bijvoorbeeld ook door weer mooie nieuwe mogelijkheden te bouwen. Binnen Exquise Next Generation is er de afgelopen maanden extra aandacht besteed aan optimalisatie en monitoring. Hierdoor kunnen we snel en stabiel blijven werken nu de groei van het aantal gebruikers versnelt.

Ook de komende tijd zullen wij ons met ons complete team blijven inzetten voor professionele probleemloze praktijkautomatisering.

 

Nieuwe website

Met gepaste trots willen wij u in deze nieuwsbrief attenderen op onze prachtige nieuwe website. Zowel wat betreft inhoud, maar zeker ook wat betreft uiterlijk en functionaliteit weer helemaal up-to-date. Actuele informatie, actueel beeldmateriaal en een volledig vernieuwd actueel uiterlijk.

Omdat we graag het ware verhaal vertellen zijn we de afgelopen tijd bij een aantal klanten langs geweest om gesprekken te voeren en foto’s te maken. Bij al deze bezoeken viel ons vooral de hartelijkheid en het enthousiasme op.
Het was een mooie ervaring om zo warm te worden ontvangen en te horen hoe u als klant onze software en onze ondersteuning ervaart als  een geïntegreerd onderdeel van uw manier van werken.
Wat zijn we trots op zulke leuke klanten.

Neem vooral eens een kijkje op onze prachtige nieuwe website: www.vertimart.nl. En kijk eens binnen bij ons en uw collega’s.

Een veel gebruikt onderdeel als meekijken (de Vertimart afstandsbediening), kunt u vinden onder het kopje Support.
Ook de kalender met onze trainingen en komende evenementen waar wij ons presenteren is natuurlijk een belangrijk onderdeel van onze nieuwe website.

 

Updates van Exquise
U ontvangt van ons een aantal keren per jaar een bericht dat er een nieuwe versie van Exquise beschikbaar is. Het betreft dan een update die voor alle gebruikers van belang is.
Het is verstandig deze update direct te installeren. Daarmee werkt u met de meest up-to-date versie waarin bijvoorbeeld altijd de meest actuele tarieven worden gehanteerd.
Maar ook aanpassingen in verband met communicatie met derde partijen zoals VECOZO of factorbedrijven.

Sinds enige tijd hoeft u niet meer naar onze website om een update te installeren, maar kan dat direct vanuit uw Exquise programma.
Hiertoe sluit u alle patiëntkaarten en eventuele agenda’s af en kiest u onder het menu “Help” voor “Update Exquise”. Verder volgt u gewoon de aanwijzingen op uw scherm.

De documentatie met de meest recente wijzigingen kunt u terugvinden in de online handleiding (Functietoets F1 in Exquise) onder “Lijst van updates”.

“Tussentijdse” niet essentiële updates worden door ons niet apart aangekondigd.
De mogelijkheid om de update vanaf de website te installeren is komen te vervallen.

 

Mijn Vertimart
Velen van u maken zeer regelmatig gebruik van het klantportaal op www.vertimart.nl of klant.vertimart.nl. Dat kan nog steeds alleen de naam is aangepast. Die is nu mijn.vertimart.nl. Ook hier is de aanpassing naar onze nieuwe huisstijl doorgevoerd. U kunt hier bijvoorbeeld uw facturen terugvinden. Maar ook het inschrijven voor evenementen of cursussen is hier mogelijk.

 

Payt


Graag vragen wij in deze nieuwsbrief uw aandacht voor onze samenwerking met Payt, vooruitstrevende software op het gebied van facturering en debiteurenbeheer.

Zoals u wellicht weet werd vorig jaar de continuïteitsbijdrage geïntroduceerd. Om het voor praktijken makkelijk te maken daaraan mee te doen hebben wij de functionaliteit die nodig was geïntegreerd in Exquise.

Hierdoor werd het mogelijk direct alle uitgevoerde verrichtingen naar de zorgverzekeraars te declareren, waarna het niet gehonoreerde deel eenvoudig bij de patiënt in rekening kon worden gebracht. Door onze samenwerking met Payt is nu ook die laatste stap zeer eenvoudig gemaakt. Payt verzorgt de facturering (digitaal) en voegt desgewenst een iDeal link toe aan de declaratie zodat het voor de patiënt veel makkelijker wordt gemaakt de betaling te doen. Vervolgens wordt ook de rest van het debiteurenbeheer vergaand “uitgeautomatiseerd”. Hierdoor behoudt u zelf de regie maar wordt het betalingsgedrag sterk verbeterd. Ontvangsten komen direct op uw eigen bankrekening en de kosten zijn zeer beperkt. Interesse? Kijk op Payt.nl voor meer informatie.

 

Nieuwe collega’s.
Om ons team op sterkte te houden en daar waar nodig uit te breiden mochten wij weer drie nieuwe collega’s op de helpdesk begroeten. Roos en Dominique beide al jarenlang werkzaam in de mondzorg. Binnenkort begint ook Ferry op de helpdesk. Ook in ons ontwikkelteam begroeten we nieuwe collega’s, software ontwikkelaar Sander en binnenkort begint daar ook Ralph.

Wij wensen hen allen een mooie tijd toe binnen Vertimart.